Alla inlägg under maj 2014

Av M - 31 maj 2014 03:26

Nu har jag varit borta från bloggen många dagar.. varför?? Jo jag har trillat i chokladträsket igen och har skitsvårt att ta mig ur.. och nu ligger jag dålig pga det.. måste ta mig ur det fort för det håller inte.. har nu varit vaken i 2 1/2 timme och ögonen svider men kan inte sova.. blä för socker.. vilken jäkla drog.. tyckte det var lättare att sluta röka än att sluta med socker.. sockret finns ju i precis allt..

Av M - 21 maj 2014 02:16

Gårdagen till äta blev eb fuskar dag då kvällen och natten innan blev lite dramatisk..
Från det ena till det andra så har jag inga ord.. säger det med två ord så förstår ni nog..
Fuck cancer!!!
Varma kramar till en underbar och fin person son inte förtjänar det här..

Av M - 19 maj 2014 23:18

Har varit yrslig och trött hela dagen och efter lite som hände nu under kvällen så är man uppe i varv.. önskar just nu att jag hade choklad som jag kunde äta.. men inom mig säger jag nej det ska du inte äta, men ssamtidigt så vill jag det.. hoppas morgon dagen blir bättre.. känslan när man inte mår bra och ska sova är inte rolig..

Bäst att jag försöker sova lite..

Natti natti

Av M - 18 maj 2014 21:43

Inte på långa vägar... i kväll efter träningen rann bägaren över.. smällde i mig choklad.. den var ju inte lika god som tidigare men den åkte ner.. får börja på ruta ett och nu måste jag klara mig längre.. undrar hur det ska gå..
Motivationen är som bortblåst.. vet ej varför men så är det..

Av M - 18 maj 2014 14:43

Detta är ju plågeri.. är inne på andra dagen helt utan socker och nu är det riktigt jobbigt.. är konstant hungrig och inte hjälper det heller att älsklingen gör hemmagjord pizza.. åhhhh vill me ha det.. jag vill äta allt som vanligt men får lära mig minska portionerna och äta mer sallad eller något och sen utesluta allt godis.. ska prata med min coach till veckan för detta är inte hållbart längre..
Att utesluta allt och då menar jag precis allt med socker även det som står inget socker på är det socker i..
Pga detta sätt att äta får jag i mig för lite vätska för jag kan inte få i mig vatten bara så där..

Av M - 17 maj 2014 22:41

Då är det dags att krama kudden för sötsuget är enormt nu.. kom iväg till gymmet en stund ikväll men väl där efter en stund tappade jag lusten.. men ca 45 min var jag där.. bättre än att sitta hemma på soffan..
Imorgon fortsätter vi på detta spår och ska försöka klara den dagen med..

Av M - 17 maj 2014 17:05

Dag 1 som helt sockerfri.. har svullat godis nu i två dagar men idag känns det helt okej utan socker.. men man ska väl inte ropa hej än.. är stolt över mig att inte kännt något direkt socker sug i dag men har haft fullt upp..
Här kommer en bild på hur det sett ut tills nu förutom en näve nötter som mellanmål nu i eftermiddag.. i skrivande stund så slutför älskling kvällsmaten som jag har förberett..

Hoppas på lite träning ikväll också så nu håller jag tummarna att syster kan följa med då vi gör denna sockerfria resa tillsammans..

Av M - 14 maj 2014 21:17

Så jävla svårt det är att bli fri från vitt.. vet inte hur jag ska klara det.. klarade två dagar och sen smällde jag i mig choklad.. i dag har jag än så inte ätit socker men ej heller ätit efter mina tider.. och salladen har jag inte orkat ordna idag.. jag är på dåligt humör och barnen är på väldigt dåligt humör speciellt den stora grabben..så jag undrar hur det ska gå då älsklingen åker iväg imorgon.. klarar jag mig att hålla mig borta från det vita.. det återstår att se.. nu kryper jag ner och kramar min kudde och hoppas alla är på bättre humör i morgon..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards