Alla inlägg under mars 2015

Av M - 24 mars 2015 09:42

När man inte ska få vara hemma och ta hand om sina sjuka barn.. utan folk tycker att man ska dela upp och jobb halva sitt pass och den andra ska ställa upp.. det är inte alltid som det går att göra så utan man behöver vara hemma och vabba hela passet. Men då finns det ingen medkänsla och nu har det gått så långt att jag blivit le på detta.. behöver jag vabba gör jag det sen får ni skita i hur min andra hälft jobbar och skita i hur vi delar på vabb... det är upp till oss inte er att bestämma hur vi ska göra..

Att detta nu gått så långt att jag mår dåligt inombords igen som för 2 år sedan är droppen.. att man börjar tycka illa om sitt jobb för att få skit bara för att man har sjuka barm är inte roligt..som om det är roligt att bara vara hemma med sjuka barn för det är ju då man tjänar så mycket pengar.. mer än när man jobbar verkar det som.. NOT!!!! Fan ta dig som är så omänsklig och själv glömt hur det är att ha småbarn alltså bara för att du fick din andra hälft att ställa upp.. alla har inte ett perfekt liv som många påstår sig ha och inte en perfekt andra hälft heller.. jag är nöjd med mitt liv och min , det är synd bara att andra ska lägga sig i ens liv.. lev ditt egna liv och blanda dig inte i mitt..

Av M - 1 mars 2015 17:00

Usch denna vecka kunde vi gärna sudda bort ur kalendern. Det har bestått av spyor, skit och huvudvärk med halsont på 6/7 i familjen.. nu hoppas jag att allt är över.. min mage kommer väl ta några veckor innan den är helt okej då jag vanligen har en orolig mage och efter en sån här omgång så tar det längre tid att bli bra och speciellt i mitt tillstånd som jag befinner mig i.. jobbigt till tusen när man inte vet om man är helt frisk eller ej bara för det..

Nu ser jag fram emot morgondagen då jag ska till Västervik för UL.. åh vad jag saknat det.. men det tråkiga är att man får åka ca 8 mil tur och retur för en sån sak.. tyckte det var bättre innan när man fick göra det här hemma hos BM då min gjorde det på mig och jag kände mig trygg.. och då fick jag ta med mig barnen för dom vill jag att dom ska vara delaktigamen nu får dom absolut inte följa med.. ? tycker det skulle vara upp till var och en om man vill eller inte.. bara barnen förstår att dom måste vara lugna och tysta och så..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards